Mölle - En gemenskap för alla

Vi är en klubb med stolta anor, härlig social samvaro och hög mysfaktor i en vidunderlig miljö!

Vår klubb ligger i ett av Europas vackraste naturreservat med havsutsikt från nästan alla hål. Att spela Mölle är både utmanande och vackert - en upplevelse utöver det vanliga.

Bild på två spelare hos mölle gk

Bli medlem

Vår klubb ligger i ett av Europas vackraste naturreservat med havsutsikt från nästan alla hål. Både klubben och banan kännetecknas av kontraster. Lugnet och den vilda naturen är två exempel.

Bild på spelare hos mölle gk

Hedersmedlemmar

Annika Sörenstam

Klas Jörgensen

Jan Rube

Johanna Pyk-Jargård

Björn Sahlsten

Kommittéer

Våra kommittér - hjärtat i klubblivet!

Våra kommittéer drivs av eldsjälar ur vår medlemskår som på ett engagerat och inkluderande sätt leder och utvecklar klubben inom viktiga områden.

Styrelsen utser kommittéordförande vilken i sin tur engagerar de ytterligare medarbetare till kommittén som behövs för att arbetet ska kunna flyta på.

Vill du vara med och bidra till vårt aktiva klubbliv i en kommitté som passar just dig? Hör av dig till någon av våra kommittéordföranden, se nedan, och meddela ditt intresse!p