Juniorkommittén

Juniorkommittén ska verka för att öka intresset för golf hos våra yngsta medlemmar samt för att skapa en atmosfär på klubben där juniorer ska känna sig välkomna som en del av en större gemenskap.

Vi är ett glatt och engagerat gäng som jobbar för att våra egna och gästande juniorer ska ha de bästa förutsättningarna att utveckla sin golf och ha roligt tillsammans. Klubben ska vara en självklar och trygg mötesplats där man känner sig som en i gänget.

Golf är en sport där alla kan mötas på lika villkor och förbättras i sin egen takt - en rolig och utvecklande sport för unga individer oavsett ambitionsnivå, personlighet, talang och ålder. Därför vill vi skapa en juniorverksamhet som både ger de bästa förutsättningarna till de som vill tävla med disciplinerad och målinriktad träning och också erbjuda en välkomnande miljö för de som är ute efter de sociala delarna av golf med stark lag- och klubbtillhörighet.

Vi vill uppmuntra våra unga till att röra på sig i goda vänners lag, vara utomhus och njuta av vår fantastiskt vackra natur i Mölle, och kommer arbeta för att Mölle Golfklubb ska fortsätta vara en naturlig mötesplats för alla generationer.

Välkommen att kontakta oss om du har frågor, idéer eller vill engagera dig tillsammans med oss!

Jerker Albin - Ordförande

Mail: jerker.albin@aon.se